Välkommen till min nya blogg!

Så... nu är jag här.

En spontan grej, egentligen. Jag har väl "bloggat" tidigare, men jag tänkte att jag skulle ta steget till att bli lite seriösare.
Det som min blogg kommer att behandla är väl, helt enkelt, life itself. Vad som pågår nu, vad som eventuellt kommer att hända, vad jag hissar eller dissar... saker som berör mitt liv.

Jag inser att jag aldrig kommer bli lika stor som... till exempel Blondinbella, men det skiter jag väl i. Egentligen...

Om det är någon modeintresserad som skulle råka kika förbi så har du nog kommit fel, men jag kommer väl säkert berätta lite kort om mina shopingrundor. Det ska dock tilläggas att det inte kommer att få störst fokus i denna blogg.

Så, välkommen till min nya blogg, I guess!

Brukar oftast avsluta med några smarta ord om visdom, lärdom eller dyligt. Tänkte ta och demonstrera hur det kan se ut.

A hero is no braver that an ordinary man, but he is braver five minutes longer.
Ralph Waldo Emerson

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Whoho! Första kommentaren!

2009-04-27 @ 23:10:04
Postat av: Anna

Whoho! Andra kommentaren!

2009-04-28 @ 01:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0