VG-barn (Ibland, ibland inte)

Har kommit hem för ett litet tag sedan. Jag var på gymmet efter en någorlunda okej skoldag.

Började med att hålla mitt tal i Svenska-B, som en del i det nationella provet. Jag hade valt att prata om vardagshjältar, som även inspirerat mig till namnet på denna blogg, by the way.
Det gick rätt så awesome faktiskt! Fick VG, så vad fan! Klart att det känns surt att veta att en så liten grej som att jag gick omkring liite för mycket kan ha kostat mig ett MVG, men ett betyg säger ju inte allt. Klart nöjd är jag.

Handboll på idrotten direkt efter. Var kul... Finns inte så mycket att säga om det faktiskt.

Samhällskunskapen flöt förbi lika snabbt som Usain Bolt springer 100 meter, så efter det spenderade jag min håltimme till att spela gitarr (som vanligt ungefär). Sedan höll jag en kort bokredovisning i engelska av boken The grapes of wrath...

Ett rätt så mediokert arbete, egentligen. Förtjänar en plats bland de mest halvsdassiga arbeten jag har någonsin gjort. Fast det var i alla fall inte värre än mitt historiearbete första året, men det ska vi nog inte gå på. En sak kan jag säga: faktadelen var ungefär lika lång som min diskussionsdel, och diskussionen var på en sida.

Så vad händer mer ikväll då? Ska basta om ca en timme, kanske kolla lite fotboll... får se om jag orkar plugga senare ikväll/i natt. Är lite trött just nu.

Funderar faktiskt på om jag ska ta och slänga in någon bild, bara för att få använda lite utrymme... Ja, varför inte? Tar och slänger in en bild på Spider-Man i brist på annat!

With great power comes great responsibility.



Och som jag har påpekat i mina två tidigare inlägg så brukar jag avsluta med några smarta ord om jag har några på lager. Undrar om jag har några... Off course I do! Fast det finns undantag, ska poängteras.

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0