Små pizzor, skruverier, och mörk bilfärd eller Badvakt återigen (Lifeguard on duty)

Yup! Sitter faktiskt och jobbar i badhuskontoret för omväxlings skull. Men mer om det sen.

Igår var jag i alla fall i Piteå över dagen och hjälpte Erik att transportera grejer till sin lägenhet och skruva ihop lite prylar. Runt 14:någonting for vi iväg från Pajala. Kommer fram till Piteå runt 17-tiden. Vi håller på och kånkar på en massa prylar i säkert en halvtimme, och direkt efter det tog vi en liten promenix till skolan han ska gå på. Efter minst en halvtimme som vi spenderade till att försöka hitta aulan (meningslöst, såhär i efterhand), blev vi leds.

Nåja, vi for och hämtade pizza istället för att inviga lägenheten. Pizzorna var inte goda, men de var väl... okej, antar jag. Och SMÅ! Gick ju att äta i alla fall, och så såg vi ju How I Met Your Mother samtidigt så...

Sedan var det bara att börja skruva! Skruvade ihop en TV-bänk. Och JA! Från IKEA. Jag börjar bli grymt leds på IKEA. Det ligger till och med en IKEA-katalog bredvid mig just nu. *Djup suck*

Klóckan slog 22:15 och då var det dags att börja bege mig hemåt. Tre timmars bilfärd... i mörker. Får tacka fan för att jag inte stötte på någon älg. Såg bara 3-4 rävar. Det var allt. Och återigen så jobbar jag. Fast nu är jag... Lifeguard on duty.
Och ikväll har jag inte en jävla aning om vad som händer. Äh! Ta det som det kommer!

Later.


Kommentarer
Postat av: Christobal

Less, Anders. LeSs.



För övrigt älskar jag IKEA.

2009-08-19 @ 16:49:14
URL: http://stonergibb.blogspot.com
Postat av: Larssa

ikea har ju de bästa grejerna.

2009-08-20 @ 17:46:29
Postat av: Anders

Kanske det, men jag är less på att skruva ihop deras möbler :P

2009-08-20 @ 18:01:10
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0