Tankar och funderingar angående videoinlägg

Videoblogginlägg. Det finns väldigt många som gör någon form av videoblogginlägg någon gång. Några är värdelösa... Eller vad FAN, de allra flesta är värdelösa!

Det finns verkligen bra exempel för att demonstrera detta! Och detta är bara ETT av många exempel ute på internet.


Jag menar, kom igen nu! Kolla igenom klippet en gång. Vad får ni ut från det? Hon ska käka kräftor (låter det som att hon säger i alla fall). Och sedan är det mest *mmmhhmmm*, *hiihii* och *eeehhhhhhmmm*. Och till råga på allt är hennes röst inte precis som att lyssna på en skönstämmig stråkkonsert. Eller ja, kanske om det är 8-åringar som knappt lärt sig spela fiol ännu.

Och nu ligger hon i toppen bland de mest besökta bloggarna! Hur är det möjligt?

OM jag skulle göra ett videoinlägg (mot all förmodan, men man vet aldrig), så funderar jag på vad som vore ett bra koncept. Jag menar... Äh, jag vet inte längre. Är allt för förbryllad över hur en bloggare kan nå så högt bara genom att ge ifrån sig nasala ljud på youtube.

Borde jag testa göra ett videoinlägg? Bara för att se om jag håller måttet, eller om jag också bara kommer stå och säga: *mmmhhmmm*, *hiihii* och *eeehhhhhhmmm*?

Vore kanske ett intressant socialt experiment. Vad vet jag? OM jag mot all förmodan, som sagt, skulle få för mig att göra ett videoinlägg... hur skulle det då se ut? Hmm... Jag får fundera på det där ett tag.

Later.

Kommentarer
Postat av: Christobal

Videoblogg nu!

2009-08-22 @ 20:17:10
URL: http://stonergibb.blogspot.com
Postat av: muffinsmartin

Exakt, du är ju inne på rätt spår så :D haha

2009-08-23 @ 01:07:36
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: muffinsmartin

Det måste du göra! supergod glass ;)

2009-08-23 @ 18:59:15
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hon har ju de värsta videobloggarna som finns ocksåå :D haha, jag gjorde några förut och då brukade jag faktiskt prata på hela tiden (jag säger inte att dom var bra men ärligt jag tycker de inte var dåliga heller) :D ahah

Ha en fortsatt fin kväll!

2009-08-23 @ 22:22:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sabi

Men gud, AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag dog av skratt, att dem visar upp sig så alltså, HAHHA!

Gjorde själv mitt första videoinlägg idag, fast inte i närheten av ehmm, hihih

2009-08-23 @ 22:37:39
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0