So? What now?

Jaja. Nu har jag i alla fall bokat biljett till Pablo. Hoppas att Per och Ann får tag på egna biljetter!

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Boris och Larssa var här för en stund sedan. Vi tog det lugnt och kollade lite fotboll. Hoppas kladdkakan smakade!
Funderar på om jag skulle ta och spela lite mer poker. Jag fick lite sug att spela. Gick ju plus för en stund sedan! Börjar nästan fundera på om det är nytt personligt rekord. I och för sig, inga hundrabelopp, men det är inte de stora inkomsterna utan de små utgifterna som ger cash.

Tänkte dricka ikväll, men jag sket i det. Kan agera chaffis istället. Och JA, jag vet att det heter chaufför, men orka skriva det!

Ordmärkaren verkar inte gilla att bli ordmärkt just nu i detta tillfälle.



There are days when I feel like I´m abandoned.
Sometimes I´m thinking to myself: why am I alone?
Where is everybody? Did I choose this? Why?
Sometimes I´m confused about things that are obvious when
some things don´t go the way I please. Why? Why, why, why?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0