Awesome? Check!

Efter att ha spenderat några timmar under gårdagen med att spela COD: MW 2 så kan jag konstatera följande:

  1. Om man vill ha en adrenalinkick från första början då är detta ett spel för dig!
  2. Detta spel är jävligt spännande!
  3. Detta spel är helt enkelt... AWESOME!
  4. Detta spel känns helt klart svårare än första Modern Warfare!
  5. Blir det jobbigare att slutföra uppdragen? Yup!
  6. Kommer jag att försöka varva det på Veteran sen? Antagligen. Hur det går? Antagligen kommer jag inte klara av det.

Helt ärligt: jag var till och med tvungen att fara till Larssons och spela CS ännu en gång. Jag var tvungen att lugna ner mig från panikattacken jag höll på att få under de första banorna. CS känns nu som lekskolan ungefär.

Vad kan jag säga? Det är awesome.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Haft en bra tisdag då? :D

2009-12-29 @ 19:14:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0