Awesome! Truly awesome!

Min dygnsrytm är verkligen hemsk just nu. Jag var till Larssons igår och spelade CS igen till sent på natten/tidig morgon. Steg dock upp lite tidigare än vanligt eftersom Boris kom och hälsade på. Gick in till farsans arbetsrum där vi har vår Xbox. Och vad gör brorsan (Martin) då om inte spela? Fast det var inte PES (Pro Evolution Soccer) utan: Assasains Creed 2! Och nu började min tankeverksamhet komma igång: detta var bara tvungen att innebära...

Att Call Of Duty: Modern Warfare 2 OCKSÅ HAR KOMMIT IDAG! Och det hade det!

Nu är det såhär att jag och brorsan beställde dessa två spel förra veckan. Dock hann vi aldrig få de hem med tanke på att det var jul med allt vad det innebar.
Detta var i vilket fall som helst en riktigt trevlig start på dagen. Jag har dock inte haft chansen att testa det ännu. Martin har suttit och nött AC 2 i ett x antal timmar. Nåja, jag hinner säkert spela lite efter maten. Jag hoppas verkligen att det blir AWESOME!

Ha en fortsatt trevlig start på veckan!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Själv har jag fått en rätt så bra dygnrytm :D

2009-12-28 @ 23:21:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0