Biverkningsstatus 4 och videoinläggsplaner (Lifeguard on duty)

God morgon på er!

Fan vad jag har haft sömnproblem i natt! Detta kan bero på att jag började fundera på en massa grejer, fast det kan också bero på att jag hade ångest över att jag inte kunde ligga på vänsterarmen i natt. Börjar nästan kännas väldigt tillknäppt och stelt. Detta för mig inte helt otippat på min biverkninsstatus! Jag tror att det börjar kännas bättre i armen nu. Det hade varit grymt skönt att vara av med den nu, men det är nog bara att låta det få ta sin tid.

I natt funderade jag även på det här med videobloggande igen. Lite funderingar på hur jag skulle lägga upp det och eventuell redigering av videon. Finns säkert både för- och nackdelar hur jag än väljer att göra, men det viktigaste är ju ändå att det känns bra om jag väl gör det. Och att resultatet förhoppningsvis ska verka intressant för mina åhörare.

Nåja, jag får fortsätta fundera på det ett tag. I övrigt får ni ha en otroligt skön lördag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kör på säger jag bara :D haha

2009-12-05 @ 12:09:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ser jag fram emot ;)



Ha en bra dag nu!

2009-12-05 @ 12:32:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0