Den 2 december 2009, onsdag

Nu hör jag också till den skaran som har vaccin mot svininfluensan i sitt blodomlopp, muskelmassa eller var den nu sätter sig. Jag var faktiskt orolig att vaccinet skulle vara slut IGEN, för då hade det ju varit lönlöst. Då hade jag nog gett upp och barrikaderat mig hemma och inte gått ut på flera dagar. I och för sig hade det inte gått eftersom jag ska jobba... ursäkta mig, vikariera på fredag och lördag. Så det var bara bra att vaccinet fanns till hands för en gångs skull. Nu hoppas jag bara att biverkningarna inte blir allt för överväldigande så att jag klarar av att jobba... ursäkta mig igen, VIKARIERA i övermorgon. Men det får väl tiden utvisa, antar jag.

Jag tänkte faktiskt ta en bild på plåstret, men jag tänkte: varför det? Vem bryr sig om ett plåster egentligen? Dessutom kan det bero på att min mobilkamera fortfarande är kass.

Idag är det onsdag den 2 december vilket innebär att det är 22 dagar kvar till julafton (för den som är intresserad av tid och dagar och whatever). Idag måste jag fixa några frågor, sedan ringa det där företaget och sedan vet jag inte så mycket mer än att bara ta det lugnt. Spela lite TV-spel? Möjligtvis.

En kort resumé av gårdagen: en jävla massa TV-spel, hämtmat, ett grymt trevligt telefonsamtal och en grymt härlig nattpromenad med stjärnklar himmel och en måne som lyste upp hela kommunen. Synd bara att det skulle blåsa något så förjävligt.

Jag måste fixa lite grejer nu, men ha en skön onsdag på er!

Later. (Om jag överlever, vill säga)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja det har vi och det är jag glad för :D

2009-12-02 @ 14:52:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nej det har jag inte, bilen startade inte i morse och jag vägrar ta bussen ;) haha

2009-12-02 @ 15:13:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, hur känns det? ;)

2009-12-02 @ 15:19:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0