Pensionärens revansch (I agree!)

Fan vad härligt att de där småglinen får vad de förtjänar!



Artikeln handlar om en 70-åring örfilade en 13-åring som kallat honom för gubbjävel. Nu ska 70-åringen upp i rätten för misshandel.

Hur fan kan det räknas som misshandel? Unga killar nuförtiden, som den här killen, ska fan inte ha respekt av pensionärer. Beter de sig på detta viset förtjänar de en örfil. Nu uppmuntrar jag inte till aga, men ungdomar ska fan inte få bete sig hur som helst mot pensionärer. Dessa ungdomar bör lära sig att respektera de äldre. Nej, jag ändrar mig! Ungdomar SKA respektera de äldre!

Har inte dessa ungar fått lära sig att om man ger sig in i leken får man leken tåla? Du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad? Detta tyder bara på att det finns alldeles för lite respekt gentemot våra medmänniskor i dagens samhälle. Jävligt trist, det är vad jag tycker.

Någon som håller med?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Yes jag har haft en bra dag :D själv?

2009-12-17 @ 00:00:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: P.

Ja, självklart.

2009-12-17 @ 07:25:35
Postat av: Pelle

Klart han gjorde rätt.Snorungar som inte kan respektera dessa äldre förtjänar en örfil och gärna två.

2009-12-17 @ 09:36:16
Postat av: FATMA | sångerska

Håller helt med dig. Varför kan inte mannen anmäla killen för trackeseri då?

2009-12-17 @ 18:51:39
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Ja, gott att det finns någon som vågar markera !

2009-12-17 @ 21:59:18
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0