Sunken in da house

Här finns det ingen brist på inaktivitet. Detta på grund av att inget av större intresse har hänt igår. Ikväll kanske det blir intressant eftersom jag ska se filmen som väldigt många runt om i världen säkert har sett redan, nämligen 2012. Vi får se om jag drar ihop någon recension senare.

Utöver detta händer inte mycket just nu. Gick hyfsat på Highsticks på söndag för min del, dagdriveri igår med lite jobbsök, dagdriveri idag också med mazariner och 25 minusgrader samt PES (Pro Evolution Soccer). Sunken sitter bredvid mig och gör i princip ingenting. Boris snackar i telefon. 9 dagar kvar till julafton, och jag har ingenting på önskelistan just nu. Skulle väl i så fall vara jättemycket cash så jag kan köpa mig en ny mobil. Och nu signar jag ut för nu.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0