En student överlistade LeBron James. So what? (Bullshit)

Detta klipp återfinnes på Aftonbladet


Jag låter klippet tala för sig själv!

Vad spelar det för roll om en student överlistade honom? Varför ska Nike göra en så stor grej utav det? Förr eller senare blir man bortgjord av en yngre generation. Kallas för... ja, vad fan kallas det för? Använder jag rätt ord om jag säger... UTVECKLING? Det är ju bara naturligt, för fan!

Och NU till min poäng: Nike blir skitnödiga då deras superstjärna blir bortgjord av en student! Deras agerande efter denna lilla "incident" är bara löjligt.

Nej, löjligt är fel ord att använda. Jag kom på ett bättre ord: BULLSHIT!

Kommentarer
Postat av: Tiiradam - möt världen med ett leende (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

Haha nej jag har varit ute och farit i Smålands skogar och sedan Göteborg =D



Tävlingen gick feeeeiiit niice XD

Jag vann =D

2009-07-23 @ 20:03:57
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0