Mera Thaikäk, 3D-posters och uppladdning inför kvällen

Yup! Andra dagen av årets marknad är avklarad!

Försökte få tag på Tobbe imorse för att höra om han skulle med och käka thaikäk till frukost, men det var väl något fel på hans mobil, antar jag.

Jag som hade bestämt mig för att INTE köpa någonting under marknaden! Igår var det hatten, och idag köpte jag två stycken 3D-posters: en åt mig och en till farsan och Martin. Vad kommer jag att köpa imorgon? En T-shirt där det står Fuck you! I drive a (Mercedeslogon i mitten av t-shirten)! även fast jag inte kör om kring i en Merca? Glöm det!

Anyway, bastun är snart klar! Skiva måste jag bränna! Sen måste jag fixa skjuts in till byn senare! Och det här inlägget måste bli färdigt snart!

Det finns en form av stress som jag känner rätt så ofta inför fester. Jag väljer att kalla det "feststress".
Ganska catchy, va?

Later.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar; Ja från Kalix. Okej, men jag har en släkting som heter Lina som spelar hockey :)

2009-07-04 @ 18:57:06
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0