Ska man skaffa Youtube-kanal? (Bullshit)

Försökte kolla den officiella musikvideon till NWA - Fuck Tha Police, men det gick inte på grund av att "Den här videon eller gruppen kan innehålla innehåll som är olämpligt för vissa användare, enligt flaggning av YouTubes-användare".

Skiter väl jag i! Jag vill se den! Men! "Om du vill visa det här videoklippet eller den här gruppen måste du verifiera att du är 18 eller äldre genom att logga in eller registrera dig."

Så frågan är nu: ska jag skapa en Youtube-kanal?
Måste fundera en stund till. Har en lite olustig känsla i kroppen. Kanske bara har ont i magen.

Anyway, poäng:

jag har ingen poäng. Men jag har den olustiga känslan kvar. Eller som sagt, kanske bara har lite ont i magen.
I vilket fall som helst, det är Bullshit!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar; Jaha, haha xD Jag trodde du var yngre (a) sorry! Så då bor du inte hemma eller?

2009-07-06 @ 21:41:18
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Svar; Usa, vad trevligt :)

Frågestund i bloggen, fråga vad du vill :)

2009-07-06 @ 22:25:48
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0