Tidig morgon igen (Lifeguard on duty)

Tidig morgon på jobbet idag. Precis som i tisdags, då jag försov mig. Lyckades faktiskt stiga upp i tid idag, fast det finns ingen anledning att stressa hit på morgonen. Speciellt inte under sommaren!

Min tisdag sammanfattas som följande: fotbollar, kladdkaka och Goldeneye.
Och här kommer en närmare förklaring:

  • Fotbollar för att jag var på fotbollsträning. Var rätt okej.
  • Kladdkaka för att jag var hos Erik och käkade kladdkaka, helt enkelt. Han fyllde år, därav kladdkaka. 22 år har han blivit.
  • Goldeneye för att vi, kort och gott, kollade just Goldeneye. Vilken klassisker!

(Försökte precis centrera texten "Och här kommer en närmare förklaring", men texten började krångla till det för mig så jag sket i det. Jag tänkte precis också skriva att jag inte gjorde ett skit efter jobbet igår, men det är rätt meningslöst så jag sket i det också. Funderade även på att skriva att om ca 40 minuter kommer kanske de första badgästerna, men vem vill veta det liksom? Så jag sket i det med.)

Och NU: en till kopp kaffe i väntan på gästerna!
Och NU: TVÅ citat som avslutningsord!

Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre.

I am always willing to learn, however I do not always like to be taught.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0