Från Göteborg (SHOPPING!)

Ny kategori... igen!
Jag måste ha väldigt lite att göra alltså! Hursomhelst, i denna kategori kommer inlägg med saker jag inhandlat. Det kommer mest trolig inte bli ofta (hoppas jag i alla fall, med tanke på min ekonomi efter Göteborgsresan).

Anyway, let´s get started!
Här är några filmer jag köpte:

Kan vara lite svårt att se, så jag ska förtydliga. Från vänster:
Rocky Balboa, The Dark Knight, 300 och Foo Fighters: Live at Wembley.
De tre första filmerna inhandlades på någon bensinmack medan FF dvd:n köptes på Rock House i stan.

Och NU lite kläder. Eller lite och lite, allting är relativt. Börjar med det jag köpte på Cubus.


En orange huvtröja.


En grön huvtröja. På tröjan står det Urban Gothic Glamour. Tyckte jag var coolt! Finns någon symbol och förkortningen UGG på vänster sida av huvan. Lite smått coolt... tycker jag!


En vit T-shirt med lite lila inslag. Jocke valde den åt mig. Den är nice.

Nästa butik: Sonny Bono inne i Nordstan. Dessa två T-shirtar kostade endast 40 spänn styck... 40 JÄVLA SPÄNN!


En orange... of course! Vad är det med mig och orange?


En röd. Rött är också en färg som morsan brukar tjata om att jag är så fin i, så jag tänkte: varför inte?

Nästa tröja var snäppet dyrare: 399 spänn.


En svart. Riktigt nice! Lätt värt. Men vänta! Det kommer en baksida också...


Där är den!

Jag köpte även tre par kallingar som påminner om badbyxor i material, men jag slänger inte upp bilder på underkläder i bloggen. Kanske finns barn som läser den här bloggen. Huruvida jag är seriös eller inte? En tolkningsfråga, om ni frågar mig.

Jag kommer tyvärr inte på vad butiken hette där jag käpte dessa grejer ifrån, men det fanns i alla fall en övervåning med en JÄVLA... MASSA... GITARRER!


Jag har länge funderat över att köpa ett nytt capo som den gitarrspelande sektionen av familjen kan använda. Well, nu fick jag chansen och jag tog den! Passade även på att köpa två ny plektrum för personligt bruk.

Och nu räknar jag inte med följande:
Alla måltider på Donken
Besöket på strippklubben
Diverse käk/onyttigheter så som bärs och chips
ALLA JÄVLA PAKET TUGGUMMIN JAG KÖPTE!

Later.

Kommentarer
Postat av: magnus krekula

nice blogg andy, riktigt kul o läsa :)

2009-07-02 @ 02:43:43
Postat av: Anders

Tackar, Magnus! :D

2009-07-02 @ 02:50:30
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0