It´s all settled

Yup! Nu är det klart. Jag sticker ner till Göteborg den 18 juni.

Men innan dess: BALEN MED STORT B OCH STUDENTEN MED STORT S!
Oj, oj, oj! Balen kommer bli AWESOME (skriver mer om balen på torsdag tror jag det blir) och studenten kommer bli SUPER! Efter alla dessa jävla år, så är det äntligen över...
Klart att det kommer bli lite trist att lämna alla kompisar. Vissa kanske man aldrig träffar igen. Vem vet?

Fast, det är ju klart, kommer också bli skönt att få börja ett eget liv nu. Som vuxen.
Ja! Jag tar och utnämner mig själv till vuxen, även fast jag inte borde.

Jag skriver ett annat inlägg en annan gång om vad som gör en vuxen.

Hursomhelst, Jocke ringde mig under gårdagen (som jag förresten använde till att grilla på soltorget, och dricka Budweiser såklart) och frågade om jag hade lust att komma ner till Göteborg i några dagar för att kolla U-21 fotboll och bara vara. Var tvungen att höra med Hasse om det behövdes jobb nästa vecka, men det behövdes inte. Då kunde jag bara inte tacka nej till Jockes erbjudande!

Sedan har jag också börjat snickra lite på en checklista för Au Pair jobb. Lite frågor som kan vara bra att få besvarade innan jag söker.

Har lite tomt på saker att skriva om, så jag tar och skriver vad jag gör just nu så här sent på kvällen/natten:

har skrivit lite på msn
har surfat på facebook
spelar demot till COD: World at war
dricker vatten
bloggar
försöker njuta av tanken att allt detta snart är över

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha right ;) hoppas du får kul på balen idag då!



Nej inte direkt. Tog studenten förra sommaren :) Men det känns som det var läääängesedan. Mycket som hänt sedan dess.

2009-06-10 @ 04:52:29
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tobias

härligt :D förstår att du längtar ;) idag smäller det :D

2009-06-10 @ 06:07:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Felicia

okok, härligt.. :P

2009-06-10 @ 11:04:43
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!!

SV: Aha, blev grillningen lyckad då? :D

Jag ska kolla på film! :)

KRAMAR!

2009-06-10 @ 11:45:11
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0