Måste ju skriva när jag får MVG:n

Med tanke på att mina betyg inte sprudlar av MVG:n (till skillnad mot lillbrorsan OCH storebrorsan) , så måste jag ju lyfta fram de stunder då jag faktiskt lyckas!

Engelska är/var ett av mina favoritämnen, och i C-kursen lyckas jag skrapa ihop ett MVG. Detta läsår har varit lite halvslött, av diverse anledningar, och jag trodde att jag skulle stå kvar på mitt VG från tidigare kurser. Jag var till och med beredd på att mitt betyg eventuellt skulle kunna ha sänkts, även om det inte verkar sannolikt. Men men... positiv överaskning, så på en mulen tisdag. Det har till och med snöat lite grann.

Jag skämtar inte. Det har snöat... LITE GRANN. Inte så att det täcker hela marken, men fortfarande LITE GRANN!

Hursomhelst, om en stund ska jag ta och förbereda mig för matchen. Och för er som undrar, så ska jag spela innebandy. Målvakt, då.

En kort resumé om min karriär som målvakt i innebandy:

Började träna innebandy i A-laget när jag var 16 år ungefär. Under säsongen 06/07 gjorde jag min debut, och den säsongen gick bra. Nästa säsong tycker jag, personligen, att det gick sämre. Samtidigt blev jag väldigt less på detta, och valde därför att lägga av.
Ska tilläggas att detta inte är någon snyfthistoria, det är ren och skär fakta. Punkt slut.

Nu är det ju inte med A-laget jag ska spela match med. Tacka fan för det! Ska spela med IV-gruppen (Individuellt val). År 3 mot år 1-2. Kommer antagligen att gå åt helvete, men jag kunde knappast bry mig mindre faktiskt.
FÖR JAG ÄR KLAR MED ALLT I SKOLAN, OCH MVG I ENGELSKA C! Och det ska ingen kunna ta ifrån mig. Inte just nu, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Felicia

eller hur!

Jag tror faktist att alla nunnor har sex i hemlighet.. :P

Det skulle iallafall jag ha.. :P

2009-06-05 @ 12:49:13
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: Tobias

Fyfan för snö :P

2009-06-05 @ 13:10:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis!MVG är inte illa alltså. Nice.



Jaså, vad härligt. Fjällvandring då eller? Jag ska se fotboll. Mer fotboll. Och sen ska jag kolla på lillaystern när hon ska på bal :)

2009-06-05 @ 14:32:50
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0