Myntar egna uttryck och funderar (Livsåskådning)

Det jag funderar över är följande:


Vad ska jag käka detta till för något? Tv-program? Film? Tv-spel? Musik?
Plugg...? NÄ JUST DET! Jag har ju ingenting kvar att plugga!

Jag klarade mig i 27 dagar utan läsk, fram till igår. "Firade" att jag inte hade någonting kvar att göra, så... varför inte? Jag kanske börjar om igen så småningom.

Och mynta egna uttryck, ja... Jag vet inte om detta uttryck redan finns (det jag ska skriva snart). Kom att tänka på att jag inte har avslutat med några smarta/tänkvärda/intressanta/visdomsord på länge, så tänkte att det började bli dags igen. Som sagt, det uttrycket jag myntade är följande (om det inte redan finns, vill säga):

Livet är som ett ihopvikt papper: man måste räta ut det.

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Fan vad gott! chips är livet :D

2009-06-07 @ 18:20:35
Postat av: Anders

Visst är det så :P

2009-06-07 @ 18:28:29
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0