Så... då har även jag tagit studenten!

YUP! Så sant som det är sagt! Slänger upp lite bilder från själva betygsutdelningen och sådant.

Innan det ska jag bara passa på att tacka alla för tre fina år, samt ett riktigt trevligt firande under kvällen/natten!



I kyrkan på förmiddagen och hämtar betygen.


Familjen plus Ann väntar ivrigt utanför kyrkan. Kolla in plakatet! Freaking awesome!


Familjen (minus farsan som hanterar kameran plus Ann)


And off we go! För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeenteeeeeen! Fy fan vad vi är bra!

Efter åkturen på flaket for jag till mormor och morfar, där jag blev bjuden på whisky av morfar. Det brände med välbehag!
Och när jag kommer hem, gissa vad för studentpresenter som väntade mig där?


- No way!
- Way!


I had to try it on!


All inclusive till Gröna lund (måste användas senast 19 september i år).


35 dollar och 25 Euro.

Efter allt detta, blev det god mat och bastubad och KROGEN OCH MOONWALKS OCH "DANS"/SKUTTANDE OCH PAAAAAAARRRRRTTTTYYYYYY!

Tack till Lars som körde hem mig sent på natten!




It is impossible to forget a girl like you! Gonna miss you!

ÅTERIGEN: ETT STORT TACK TILL ALLA STUDENTER FÖR TRE GRYMT SKÖNA ÅR! VAR NI ÄN VÄNDER ER I VÄRLDEN, VAR NI ÄN VÄLJER ATT SLÅ ER TILL RO, SÅ ÖNSKAR JAG ER ALL LYCKA OCH FRAMGÅNG I ERA NYA LIV!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det förstår jag :) Grattis!

2009-06-14 @ 09:14:40
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack,tack snälla Lars :) Räddaren i nöden.

2009-06-14 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0