Typ arbetslös och ensam hemma

Sa hejdå till Per och Ann för ungefär en halvtimme sedan. Trist att de åker. Jag kommer och hälsar på någon gång i sommar!

Martin for iväg imorse på halkbana, och morsan och farsan kör Per och Ann till Luleå, så det innebär att jag är ensam hemma... RAVEPARTY!

Hade ni tyckt om va?

Sitter och käkar fullkornsmakaroner och köttbullar till frukost. Ja, frukost! Got a problem with that?

Håller samtidigt på att skriva detta inlägg samt funderar på om jag borde sticka till arbetsförmedlingen idag. Hinner jag? Har ingen koll på när de stänger. Men de stänger säkert först vid fem.

Men först
Alltid en dusch
Inte lukta usch
Stå högt i kurs
För det är
GLASSIIIIIIIIIIIGGGTT, GLASS-GLASSIIIIIIIIIGGGTT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaså du tror dom börjar ta hyra? :P

då får du leta upp en bra sambo då at dela med.. det har jag. fast det kostar ju det med men det är värt det haha.

2009-06-15 @ 14:48:52
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Vendela

Det är du o jag Anders, våra killar är i Gve ;) Vet du när dom kommer hem?

2009-06-15 @ 14:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0