Fortsätt spring

Jag vaknade imorse och tänkte att jag skulle springa. Och... Ja! Jag for och sprang, helt enkelt. Eller sprang och sprang... jag joggade samt tog "några" pauser. Nåja, jag slutförde joggingturen i alla fall.
Sedan tog jag en lång dusch (en självklarthet i mitt fall), för jag skulle fara och kolla fotboll. Kan ju inte fara ut i allmänheten efter en joggingtur om man inte har duschat. Jag klarar inte av det i alla fall. Om det inte är nödläge.


Men innan fotbollen var jag tvungen att käka frukost! Detta är den mest hälsosamma frukosten jag käkat sedan... Umeåresan! Och när var det nu igen...? *bläddrar i arkiven*  Hittade det! I början av maj.
Kanske man borde käka sån där frukost VARJE DAG... Hmmm...

Drar iväg till Riavallen och kollade matchen mellen Pajala och Bredåker som slutade 1-2 till gästerna. Jävla otur grabbarna hade!

Efter matchen... *lyssnar lite Povel Ramel som brorsan och Lydia lyssnar på*    Anyway, efter matchen kollade jag på dokumentären om Michael Jackson (Rest In Peace) som farsan spelade in igår. Nyligen kollade jag klart Foo Fighters: Live at Wembley. 86.000 pers på ett och samma ställe, som sjunger med till Best Of You... Det blir inget annat än tryck!

Eller ja... kanske inte är så mycket tryck om man jämför med Iron Maiden, men för att vara Foo Fighters så är det ett jävla tryck!


Man kanske borde göra joggingturerna till en god vana, you know? Jag menar, TILL OCH MED Homer Simpson springer!



Just keep on running.

Kommentarer
Postat av: STRUL

Tror att vi ska få veta nån gång runt den 17:e..

2009-06-27 @ 22:59:49
URL: http://strul.webblogg.se/
Postat av: STRUL

typ inget...´det är dött idag.. en kompis ringde mig och fågade om vi skulle hitta på nåt (dvs dricka :P) jag kände inte för det, ångrar mig lite nu :D



själv?



/lolo

2009-06-27 @ 23:29:53
URL: http://strul.webblogg.se/
Postat av: STRUL

Ja det gör man verkligen.. men nu är jag fast hemma framför datan...



kan vara samma dokumentär som dom visade igårkväll? den var iallafall bra (Y)

jag kom på en superbra ide apropå fest ;)

jag kom på att det vore ganska roligt om vi alla tre STRULare var stört bakis den dag då vi åker på läger :D



Postat av: STRUL

Jaa den var stört bra :D



ja det vore ioförsig ganska roligt.. vi får smuggla med oss lite dricka :D

fast då undrar nog de små minizarna (2:an.3an) varför vi är så roliga :D

Postat av: Sandra

Nej för dom högre upp i norrland så är jämtland rätt tamt haha. Men för oss nere i skåne är det helt klart norrland haha.

2009-06-28 @ 10:23:07
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: STRUL

oj, haha

det tänkte jag inte på :D men js, så är det nog...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0