A little less conversation, a little more action please

Efter diverse irritation och förvirring idag, så tänkte jag att jag skulle ta och skriva lite om mitt valborgsfirande.

For till Larssons där vi 18-tiden ungefär, kollade lite Scrubs och hockey. Efter det skulle några basta, men jag hade duschat innan så jag tänkte att det inte var någon idé.
Erik (Larsson) satte mig på att få igång grillen. Det var kanske inte det bästa genidraget han gjort. Man ska nog inte sätta en stockholmare på att sköta sånt. Det enda som hände var att det kom vattenånga. Måste bara tillägga att jag gjorde precis så som Erik sa att jag skulle göra.

Skit samma! Det gick ju bra i alla fall. Flyttade verksamheten in till köket och det funkade ju jävla bra det. Och all öl som jag hade... Mums!

Sammanfattningsvis så kan jag säga att det var riktigt trevligt. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Ska eventuellt basta lite och sen kanske jag slår mig ner framför en film. Sen så får jag väl avvakta helt enkelt. Om det blir att dra till Luleå eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0