Analys av gårdagens psykbryt (Lifeguard on duty)

Sålde precis en svart skumbanan till Charlotte Kallas morsa. Jag tror det var hon i alla fall...

Anyway, tillbaka till verkligheten!
Gårdagen var lite märklig. Somnade ett tag på eftermiddagen efter skolan, körde Martin till träning och sedan for jag hem och käkade marmeladmackor. Och efter det så blev jag... konstig. Vet som inte riktigt hur jag ska beskriva det.
Kanske inte var marmeladen som gjorde det, men någonting rörde till det i min hjärna. Jag kände knappt igen mig själv.
Psykanstalt nästa! Nä, men kanske blev det så på grund av det rektorn berättade igår under mösspåtagningen. Att när hon tog studenten, fick de som inte hade fått godkänt slutbetyg ta bakdörren från kyrkan.
Hursomhelst, jag tror att min grupp är redo förprojektredovisningen nu. Måste snacka med Johannes om det. Sedan så måste vi fixa loggboken.

Nu sitter hon och bläddrar i en tidning. Charlottes morsa då... tror jag.

Psykologin är också en av mina major things to accomplish innan avslutningen.

Nu drog hon...

Nåja, kan ju inte bara ha skolan på hjärnan. Har varit till frissan idag och fixat håret inför balen/studenten om ca 4 veckor. Och ja! Luggen behöll jag... fast lite kortare är den ju. Men knappt märkbart... tror jag. Det blir nog bra :)
Jobbar här på fiket på fritidsgårdens del, vilket inte är särskilt vanligt för min del. Nåja, det är ju som man brukar säga: omväxling förnöjer. Måste tömma den där gigantiska kaffebryggaren nu.

Happiness is taking things as they are.

Kommentarer
Postat av: Tobias

jasså, fyfan va nice det med ;D

2009-05-13 @ 19:27:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

nej inte så billigt nej ;)

2009-05-13 @ 20:25:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0