Det blir inte alltid som man har tänkt sig (bullshit)

Well, guess what? Min familj har snackat om att fara till Luleå och shoppa i flera jävla veckor nu. Vi hade sagt att vi skulle fara i helg, men... Farsan känner inte för att fara, på grund av att det skulle vara så jävla bra väder i helg, och morsan känner sig inte riktigt frisk. So, what do they do? De säger att vi far till Luleå nästa helg... igen.


Jag menar... jag vill bara få det överstökat, för fan! Jävla antiklimax varenda jävla gång.


Och nu till min poäng: när man inte kan genomföra sina spikade planer fullt ut, på grund av ren slump att vädret skulle vara fint eller att morsan är sjuk... det tycker jag är ren och skär bullshit!


Om det nu skulle vara någon som tycker att jag bara är en liten jävla gnällspik, börja inte ens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0