GLÄDJEFNATT!

Farsan snackade precis med mig och Martin (lillbrorsan) om städning. *Djup suck* Fast nu är det ju inte det som är glädjeämnet idag....

HAR ÄNTLIGEN BLIVIT AV MED NATURKUNSKAPEN!!!! *Glädjefnatt*

Gjorde provet på morgon med en någorlunda pessimistisk ingång. Kände på mig att jag kanske skulle behöva göra omprov, men men... Mirakel kan tydligen ske.
Sedan gjorde jag även bort talet i svenska C idag. Det gick väl okej, antar jag. Har bara den där jävla utredningen kvar i Svenska C, sen är jag klar med den kursen. FINITO!

Tog bara och strök lite grejer från min lista på sovrumsdörren. Är dock inte helt klar. Har mycket annat kvar också, men det orkar jag inte gå in på just nu i alla fall. Berätta mer om det när jag fixat klart det.
Måste väl ta och plugga lite mer ikväll tror jag.

Föreställ er detta, i mina ögon/öron, sköna scenario:

Föreställ er att det slutade blåsa, som det gör just nu utomhus. Tänk er sedan att solen skulle steka på utav bara helvete, minst 25 grader ute. Molnfritt, såklart! Var ute i shorts, flip-flops och några flaskor Budweiser och bara lägga sig i en solstol/hängmatta och sola hela dagen, som är lördag. Kan det bli bättre?

(Jag menar alltså inte att det är lördag idag eftersom det är torsdag, men att det hade varit skönt om det hade varit lördag)

Tror jag ska ta och fixa lite med psykologin nu... *Djup suck igen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0