Hemma från Sherwoodskogen

Yup! Har kommit hem från vandringen nu... åh, gud vad skönt!

Var till ett ställe utanför Korpilomobolo som heter Iso Puolamajärvi (osäker på stavningen). Själva "berget" som vi gick upp för var på ca 300-400 meter över havet, tror jag. Rätt okej utsikt. Tar och lägger upp bilder från resan en annan gång.

Finns inte så myckat att säga om resan, egentligen. Efter att vi var till toppen käkade vi lunch, och sen höll vi på med en jävla massa lekar under resten av dagen. Och när jag säger en jävla massa lekar, då menar jag verkligen en JÄVLA MASSA LEKAR!

Och för de som har läst mitt inlägg från resan till Umeå vet att jag sa att jag alltid skulle ta med mig gitarren på sådana resor. Yeah well... I didn´t bring it this time either! Att jag aldrig lär mig...
Sedan blev ju sömnen inte den absolut bästa, då jag hade glömt ta med en kudde. På rygg gick det bra, men när jag la mig på sidan... Big NO NO!

Hursomhelst, skönt att vara hemma! Har käkat, bastat, plinkat på guran och nu bloggar jag. Om ca 2 timmar och 25 minuter ska jag fara iväg och jobba, så jag kanske tar och skriver någonting då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0