Kyskhetstrenden har kommit till Sverige (bullshit)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5104293.ab

Namnet på inlägget säger allt.

Inte hippt med engångsligg? Varför ska man bry sig om vad som är hippt? Om det handlar om mode är väl en sak (vilket jag inte bryr tillräckligt mycket om då jag har på mig det jag tycker är skönt, inte hippt), men om kyskhet?
Var går det fel? Klart man får ha engångsligg om man vill! Det ska inte behöva hängas ut som hippt eller inte. Till de som läser det här inlägget, och tycker att kyskhetstrenden är bullshit, ignorera det som står i den ovanstående länken.

Och nu till min poäng: att svensk media försöker få svenska folket att engagera sig i trender, till och med löjliga sådana som kyskehetstrenden till exempel, det tycker jag är onödig BULLSHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0