Provar kostymen och mössan

Yup! Jag håller på och testar kostymen jag köpte i Luleå förra lördagen. Kostymen (skjorta, byxor, kavaj från Riley) köptes på Brothers i Smedjan inne i centrum.

Jag i kostymen
On the move

Jag i kostymen igen
And with the hat on

Kostymen ytterligare en gång
And the broom is my prom date... Nah! Just kidding!

Sedan så har jag ett ex antal olika slipsar att ha på mig vid olika tillfällen: en svart, en röd, en lila och en rosa.
De tre först nämnda köptes på DressMann (BATISTINI) medan den rosa slipsen köptes på Brothers.
Ett par skor var jag även tvungen att köpa. Köptes från Din Sko någonstans i centrum.

Skorna då
The Shoes

Slipsarna då

The Ties

Lite ögongodis för er som är intresserade av mode! :D

Hur pass fult ni än må tycka mina grejer är, så ha en sak i åtanke: det är ju inte Ni som ska ha på er dessa grejer. Jag har valt min kostym, mina skor och mina slipsar av en anledning: för att det just Jag som ska använda dem. Så inget jävla bullshit nu! Okej? Bra!

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad snygg den röda slipsen var ;)

2009-05-11 @ 22:51:03
Postat av: Anders

Thanks :P

2009-05-11 @ 22:56:49
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0