So, I´m back on the job! (Lifeguard on duty)

Yup! Jobbar på badhuset igen efter ett litet längre uppehåll.

Har jobbat här lite av och till sedan hösten. Min uppgift är enkel: bevaka badgästerna så att det inte sker någon olycka, städa på kvällen o.s.v. Just nu är det bara två personer i bassängen, så det finns inte så mycket att hålla koll på vilket underlättar rätt mycket.

Så, hur har resten av min dag varit? Den har varit okej. Har inte hänt särskilt mycket måste jag säga. Har bara hunnit vara i skolan några timmar (varav ca en timme spelade jag gitarr), sen varit till tandhygienisten (inga hål) och nu är jag på jobbet.

Sitter och avnjuter en Loka Päron efter kaffet. Morsan började tjata om att jag dricker alldeles för mycket läsk, så varför inte köra med lite omväxling?
Jag är van vid Loka och Ramlösa. Har bara inte druckit det så värst mycket på länge. Fanns en period i början av året då jag drack Loka istället för läsk i 40 dagar. Sen hamnade jag i "colaträsket" igen. Kanske skulle ta och börja om igen...?

Funderar på om jag ska hämta en ny kopp kaffe. Ibland känns det som att jag kan dricka hur mycket kaffe som helst!

Fixade precis en tid till frissan också. Börjar bli grymt less på mitt hår! Onsdag nästa vecka. Ungefär 3-4 veckor innan balen (som kommer bli jävligt kul då jag har så grymt bra sällskap) och studenten...!
Fan vad nära det känns nu! Och så grymt mycket jag har att fixa klart!

Nu sitter Larssa bredvid och stör min koncentration. *sarkastisk förstås* Så jag måste dra.


Kommentarer
Postat av: Vendelavendelaveeeendela

Vem är ditt sällskap? :) jag håller förresten med, det ska bli asskoj! :D

2009-05-07 @ 22:08:13
URL: http://lanstrompan.blogg.se/
Postat av: Anders

Får du väl se då :P nä, men jag ska gå på balen med en tjej som heter Anna.

2009-05-07 @ 22:59:18
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: V

Kostet?

2009-05-11 @ 20:07:36
Postat av: Anders

Joo.

2009-05-11 @ 20:12:54
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0