Vad händer? (Lifeguard on duty)

Själv är jag på jobbet. Sitter på fritidsgårdens del och tar det lugnt. Tagit betalt för sex stycken badgäster hittills.

Och ikväll blir det klassfest. Kan fortfarande inte Walk the line så överdrivet bra, men skit samma. Kommer ju inte hålla värsta spelningen heller. Folk uppskattar säkert att jag tar med mig guran överhuvudtaget.
Försöker läsa i Singoalla, men det går rätt så trögt. Har även med mig naturkunskapen också (ska ha prov på torsdag). Kanske borde ta och läsa lite.

Gotta go.


Så här kan det se ut vissa dagar. Men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Fille

Men! hahaha xd

fast det gör inget, du va ju inte direkt den enda som trodde det.. :P

2009-05-23 @ 14:25:15
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0