Den 8 november 2009, Söndag

Godmorgon till alla de som är mogna nog att vakna vid halv sjutiden på en söndag!

Själv har jag varit vaken hela natten för andra gången på fyra dagar, vilket är nytt personligt rekord. Jag hade bestämt mig för att lägga mig där runt två, tretiden ungefär, men detta blev aldrig av. Jag måste vara konstig. För tillfället sitter jag och brorsan (Martin) på ABF och har precis avnjutit ett parti Counter Strike, eller CS om man så vill. Jag är grymt jävla hungrig i alla fall. Måste nog fara hem senare och käka något.

Planerna för dagen lyder följande: göra Elin sällskap på jobbet, ringa farsan och säga "Grattis på fars dag!", hälsa på morfar av samma anledning, be till högre makter att mitt tips går in den här gången, be till högre makter att Djurgården slipper åka ner i Superettan, kolla diverse matcher på TV eventuellt och självklart, det som står högst upp på agendan: ÄTA! Frågan är ju nu bara: VAD ska jag äta? Hmm...

Nog om detta! Uppdatering sker under dagen möjligtvis. Då kanske jag fundera ut ett bra svar också utifall någon frågar varför jag gjorde detta igen.

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är jag inte. fattar inte ens vad det är :p haha

2009-11-08 @ 10:47:19
URL: http://powercarola.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja det var grymt kul live =)



Jag får det varje dag, men raderar dom bara! Använder inte ens Bloglovin så :P haha

2009-11-08 @ 11:57:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0