Going to the pool

Greetings from Santa Barbara! Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige! Själv mår jag riktigt bra. Har inte gjort särskilt mycket idag. Det enda jag har gjort är att närvara på ytterligare ett informationsmöte av många möten som varit den här veckan. För dryga timmen sedan var det tänkt att jag skulle åka på en guidad busstur genom stan, men jag hoppade över det. Kommer ändå att lära mig staden så småningom, fast jag hittar ju till det mest väsentliga. Då tycker jag det är bättre att spendera någon timme vid poolen. Och det är det jag ska göra nu faktiskt!


Ni får ha det så bra nu! I know I will!

Later.

Ps: Jag kommer att snylta på mina rumskompisars datorer tills min dator kommer nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0