I received my first A

Greeting from Santa Barbara! Klockan är ungefär tjugo i tolv på dagen, och för drygt en timme sedan kom jag hem från min andra lektion på PD 101B. Det är officiellt: det är ta mig fan den tråkigaste lektionen jag någonsin varit på. Skitsamma, jag fick mitt första A idag. Det var på ett test som vi gjorde igår.


Beviset.


Låt oss bara säga att jag inte direkt är alltför entusiastisk eller begeistrad över detta resultat. Inte för att jag anser att det är dåligt, raka motsatsen, men bara för att själva kursen är så jäkla tråkig.

Nåja, förhoppningsvis går de här dagarna snabbt så att jag slipper det här sen. Dagens planer: laga käk, poolbesök och köpa mjölk. Det är nog det enda som står på agendan idag.

Hoppas att er tisdag har varit bra där hemma!

Later.

Kommentarer
Postat av: L i n a

Det är bra här också & skolan börjar på måndag, ska bli skit skoj :D

2010-08-18 @ 13:15:01
URL: http://norberglina.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Stackare, behöva vara bland en massa amerikaner. Fick nog av dem när jag var i TX och jobbade för en halv evighet sedan... Ha det bäst...

2010-08-20 @ 13:28:25
URL: http://blog.godaremat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0