Konsekvenserna av att inte komma ihåg ens läxor

Wow... klockan är förbi läggdags för längesen. Typiskt att läxorna gömmer sig i skuggorna när man inte uppmärksammar dem. Som ett bortappat barn på Gröna Lund hittas fungerar dessa läxor likadant. Dock är det inte glädje som dominerar en känsloliv när dessa läxor återfinns. Det är ren och skär frustration. Frustation över att man får leva mitt sitt guldfiskminne, frustration över att man inte skrev ner sina läxor när man väl kom ihåg det. Hur löser man då detta på bästa sätt? Ladda kaffepannan och låt överskottsenergin ta över. Jag lovar er, det blir en magisk resa varenda gång.

I och för sig var det bara en grej jag hade i läxa, men ändå. Med hjälp av överskottsenergin lyckades jag fixa denna panikläxa. Förhoppningsvis är den korrekt gjord. Gud vad jag har spammat den där Ansiktsboken i natt! Och samtidigt har jag jobbat på mitt lilla "sidoprojekt" som jag håller på med utöver studierna. Men snart bör jag kanske ta en tupplur, annars kommer mitt sinne inte vara helt friskt om ca... 5 timmar? Jesus, Maria och Josef. Det är bara att hålla tummarna att mitt slit var värt denna kick, som för övrigt orsakades av några koppas alldeles för underbart kaffe.

För att läsa ett inlägg jag har tillägnat överskottsenergin, om hur fantastisk den kan vara, måste ni gå igenom "en ständigt pågående kamp om bloggtronen i Santa Barbara"... typ. En sak måste tilläggas: inlägget är skrivet efter en ansenlig mängd kaffe.

Nej, jag tror faktiskt att jag måste ta en nypa frisk luft för att sedan gå och lägga mig. Försöka få tillbaka lite vett i systemet. Läs min dedikation till överskottsenergin och ha kul! Jag bjuder på den.


Tidigare under kvällen. Var skulle jag börja? Det var så jag kände då.

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Då förstår jag :D fasiken var nice. Häftigt!

2010-08-31 @ 18:31:41
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0