Movie night nummer 2

Är tillbaka från filmkväll nummer två. Den här gången såg jag Takers. Den var okej. När jag är helt klar och nöjd med min recension, lägger jag upp den här. Deal? Okej! Efter filmen passade jag på att handla lite grann. Eller lite grann är ju en under drift. Notan gick på ca $60. Men hey! Det behövdes. Det började sina i mitt förråd så det var ta mig tusan på tiden. Vill ni se några bilder från eftermiddagen? Skit samma, det får ni i alla fall!


På väg till bion.


Utanför salongen.


Medium läsk på biografen. Jag misstänker att det inte finns någonting som är litet i USA, eftersom denna läsk också var stor.


Jag handlade lite efter bion.


Spaghetti från kylskåpet plus BLT sallad med kykling från Ralph´s. Orkade inte laga käk idag.

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Aldrig varit i USA, men vill lätt dit!

2010-08-30 @ 18:24:09
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0