My first day off college

Greeting from Santa Barbara! Idag är det fredag och klockan är snart tjugo över fyra här i staterna och jag är klar med en av mina uppgifter: dödsannonsen. Nu återstår bara att fixa en recension under helgen, fast inte idag. För idag blir det party, mest troligt! Fast inte i Santa Barbara. Jag och en massa andra ska sticka till ett ställe som heter Isla Vista. Det ska tydligen vara sjukt härliga fester där så det stället måste man ju spana in! Hoppas bara att det blir nice ikväll!

Shit! Måste ju nästan börja förbereda mig för kvällen! Men innan det händer ska jag ta det lugnt med en färsk kopp kaffe och belöna mig själv för ett strålande jobb med dödsannonsen. Hoppas allt är bra där hemma i Sverige!

Later.

Kommentarer
Postat av: L i n a

Yeah I know ;)

2010-08-28 @ 21:14:23
URL: http://norberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0