Sista arbetsdagen

Howdy, neighbors! Måste värma upp engelskan inför staterna. Det är helt otroligt att jag åker på lördag! Men innan jag vidare utvecklar det så sammanfattat jag helgen:

  • På fredag blev det klart med ambassadbesöket plus att flygresan blev bokad. Härligt! En annan härlig grej var att jag käkade thai på kvällen. Fan vad gott! Senare samma kväll kollade jag och brorsan Braindead. Vilken jävla film alltså.
  • På lördag käkade jag pizza, drack några Bud´s och for till thaistället för att ta en drink och en öl. Senare hamnade jag av en ren slump på en bröllopsmottagning. Där fick jag en gratis öl, men fick dålöigt samvete och lämnade en hundralapp som bröllopspresent åt brudparet (som för övrigt inte var närvarande, i alla fall inte vad jag kunde se).
  • Igår, söndag, käkade jag pizza igen, kollade klart Winners and Sinners som jag började kolla natten mot söndag, lirade lite onlinepoker och kollade Miami Connection. Skön kväll.

Om det är något jag har missat, må så hända. Planerna för veckan är som följer

  1. Åka ner till Stockholm imorgon tisdag.
  2. Fixa diverse grejer inför både ambassadbesök och resan till staterna.
  3. På torsdag sticker jag till ambassaden på intervju.
  4. Fredag hämtar jag mitt pass.
  5. Lördag morgon... ja, då sitter jag mest troligt på planet till LAX (Los Angeles flygplats) via Amsterdam.

Så ser det ut för tillfället. Uppdatering av schemat kommer väl allteftersom. Måste avverka sista arbetsdagen nu. Ha en trevlig måndag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Din bästa granne Jocke

Låter helt awesome mannen!

Ett stort grattis! Det är du värd! :D

Kommer sakna dig!

2010-08-02 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0