The legendary third day at Santa Barbara City College

Det är ju bra typiskt! Jag crashade som tidigare nämnt en lektion igår kväll vid 17:00. Jag fick en "add code" som jag skulle använda för att registrera mig till kursen. Well, guess what? I didn´t work. Nu har jag i och för sig skickat ett mail till läraren, men han har ännu inte svarat. Vi får se när jag får svar, helt enkelt.

Utöver det: greetings from Santa Barbara! Idag har jag haft min tredje dag på college. Har endast en lektion idag och den kom jag hem från för ca 2 timmar sedan. Om jag känner mig själv rätt kommer jag nog att hänga lite vid poolen om en stund och sedan plugga lite om det behövs. Här kommer några bilder från dagen som varit hittills!


Taggar till inför min tredje dag på college. Let´s get it on!


En poster utanför lektionssalen. Kollar man noga kan man hitta en möjlig släkting till Barney Stinson.


Lunch: korv med bröd. Måste handla lite andra grejer idag.

Later.


Kommentarer
Postat av: L i n a

Haha jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg bilden ;D Jo man ser ganska tydligt vars Felix står ;p

2010-08-26 @ 18:01:02
URL: http://norberglina.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dom gör som dom vill tydligen :S haha

2010-08-26 @ 21:32:41
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0