The legendary first day at Santa Barbara City College

Greetings from Santa Barbara! Klockan är runt 20:00 här i Santa Barbara, och jag sitter framför datorn. Samma sak gör Daniel och Robin, mina rumskompisar. Idag har jag haft min första officiella lektion på Santa Barbara City College (SBCC): Digital Imaging. Några bilder fårn tidigare idag slänger jag upp nu!


Okej, den här bilden är från igår. Våra nya posters som grabbarna införskaffade under söndagen. Megan Fox och Lady Gaga.


Fick en härlig bild på Chris Rock på TV:n. Precis när han stirrar på mig och allt!


Idag! Viktor var taggad till hans första dag på college.


Daniel var taggad till hans första dag på college.


Våran postervägg har fått tillökning. Rent ekonomiskt.


Även Dan var taggat till sin första dag på college.


Jag en stund innan jag stack till min första dag på college. Taggad var jag till viss del. Let´s get it on!


Något form av 3D-program utanför salen jag hade min första lektion.


Närbild på "avataren". Man kunde flyga med den också! Jag kom inte på hur man sprang.


Något kollage utanför salen jag hade första lektionen i.


Jag passade på att inviga våran nya kaffebryggare vi fick via IBS. Första kaffekoppsbilden i staterna!


Min första kaffedrickarbild i staterna!

Dessa bilder får sammanfatta min första officiella dag som SBCC-student.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0