Den 10 januari 2010, söndag

Jag har inte varit hemma sedan 12-tiden igår. Detta innebär att jag har varit hemifrån i ca 28 timmar snart. Nu är jag dock hemma och ganska skönt är det också.

De senaste dagarna har varit väldigt spontana. Gårdagen var nog mest spontan för min del. Inte nog med att jag var hos Jocke hela dagen, och natten: jag har också gått hyfsat bra på pokern. Dessutom följde jag med till gymmet (big surprise)! Det var väl inte det hårdaste passet jag kört under in livstid, men jag körde ju lite grann i alla fall.

Under kvällen flödade spontaniteten ännu mer. Igår gjorde vi det tredje försöket att färga mitt hår. Dagen innan blev det knappt någon skillnad, men nu blev det i alla fall lite bättre. Man kanske ser det tydligare i solljus. Ironiskt nog vaknar jag oftast när det är mörkt ute, så vitsen med detta? Kul grej.

Nästan direkt efter färgningen var det dags för en bastu. Där satt jag, Boris och Jocke och drack lite god dryck och snackade en jävla massa ungefär som vi brukar göra. Kvällen tog inte slut där. Efter ett tag kom Antti, Marre, Kero och Micke dit. Jag fortsatte att spela lite poker och varvade det med några groggar. Tillslut fick jag ordentlig "skallebank" och då bestämde jag mig för att ge upp graggandet. Istället slängde jag mig i TV-soffan och glodde på The Glimmer Man med Steven Seagal i huvudrollen. Alltid lika kul att se Seagal "In Action"!

Huvudvärken tog överhanden efter filmen. Jag bestämde mig för att slagga hos Jocke, och skönt var väl det. Jag orkade seriöst inte börja gå hem och lägga mig. Med den huvudvärken jag hade? Jag trodde att jag nästan var på väg att få migrän. Vid 12-tiden i morse kom Boris in och väckte mig, sedan käkade jag och Jocke frukost. Efter det var det dags för att fara och kolla innebandy. Pajalas herrar vann matchen med 12-6 tror jag det blev.

Och nu är jag hemma. Ikväll blir det antagligen Highsticks. Vi får se hur kul det blir med tanke på att varken Boris eller Jocke kommer.

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe jag håller med dig där :) allt bra denna söndag?

2010-01-10 @ 17:02:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fan vad gött :) bra här med!

2010-01-10 @ 17:28:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0