Den 25 januari 2010, måndag

Vaknar vid 12 när väckarklockan ringer, snackar i telefon ett tag och hör sedan med Jocke om vi ska göra någonting. Vi bestämmer oss för att fara till gymmet (sjukan?) vid 14-14:30. Jag går upp och äter frukost, surfar lite och skriver ut en grej.

Det är typ det jag har gjort hittills idag. Intressant, va?

Om ni faktiskt tyckte det ar intressant så blir det ännu mer intressant! Jag ska beställa nya linser idag. Detta för att jag behöver nya. Helt ärligt.

Ha en trevlig måndag!

Later.

P.S. Ursäkta mig för detta inlägg. Må hända att det är väldigt onödigt, men någon vill kanske veta vad jag har för mig idag. Jag har ju min plikt gentemot de som faktiskt läser, hur många/få de än må vara, nämligen att uppdatera minst en gång per dag. För att det inte ska verka som att jag skriver detta i ett irriterat tillstånd lägger jag till och med in en smiley.

:)


Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt att vi tänker lika :) men du har väl jobb?

2010-01-25 @ 22:46:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Då hänger jag med, synd att du inte fått heltid/deltid!

2010-01-26 @ 00:00:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0