Den 30 januari 2010, lördag

God morgon till er alla! Jag säger inte detta för att jag nyss har vaknat. Nej, nej, nej... Jag vaknade faktiskt vid tolv, fast steg väl upp närmare ett ungefär. Jag säger god morgon till alla som nyligen har stigit upp eller som precis har vaknat denna lördagseftermiddag.

Gårdagen handlade mest om mitt videoinlägg för min del. Det var... en väldigt udda upplevelse. Nu är det ju så att jag inte gav en fulländad eller perfekt beskrivning av mig själv, men förhoppningsvis dög det. Det jag också tänkte säga i inlägget var att jag ursprungligen är från Stockholm, men det blev inte av av någon anledning. Nu vet ni nya läsare det.

Nåja, man ska inte gråta över spilld mjölk! Jag gjorde så gott det gick med detta sociala "experiment". Om ni bara visste antalet omtagningar jag var tvungen att göra. Har sparat några på mobilen, och jag måste säga att såhär i efterhand var de ganska underhållande. Mest på grund av alla svordomar och suckar som uppstod i ren frustration över att jag tappade bort mig.

Kom att tänka på en grej. Note to self: bättre belysning! Och bättre ljud. Om det nu blir en nästa gång...

Så! Nu är det lördag. Frågan är ju bara vad jag ska hitta på idag. Lite TV-spel? Surfa lite? En mysig hemmakväll, helt enkelt? Hehe... jag börjar driva med mig själv. Det här kommer inte att sluta bra.

Nåja, oavsett vad ni tänker hitta på idag så får ni ha en trevlig lördag!

Later.

Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0