Den 7 januari 2010, torsdag

God morgon! Då är klockan typ tre idag igen. Lovely...

Gårdagen var verkligen dagdriveri av värsta sort. Vaknar ungefär samma tid som idag, duschar, spelar COD: MW 2, plinkar lite gitarr o.s.v. Det som gjorde dagen bra var att vi bakade pizza hemma i ugnen. Min första pizza gick typ åt helvete, men den andra blev... acceptabel. Sedan for jag till Jocke för att glo film med Jocke, Jennifer, Elin och Boris. Vi bestämde oss för att se Paranormal Activity. Har velat se den ett tag faktiskt! Inte fan var jag beredd på att den skulle vara SÅ läskig! Jag och Jocke skrek som små flickor i slutet. Det var ju fan sjukt. Man fick inte en enda ledig stund att slappna av efter en stund in i filmen.

Det var gårdagen det. Idag handlar det återigen om hockeyn. Highsticks klockan 20:00. Just nu känns det ju inte alltför lockade, men man kommer väl säkert på rätt spår om ett tag. I övrigt tar jag det bara lugnt... som vanligt.

Ha en trevlig torsdag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha du är en riktig sömntuta du ;D

2010-01-07 @ 15:28:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0