Det har inte hänt särskilt mycket idag

Detta är vad jag har gjort idag:

  1. Varit med Boris en stund vid 12.
  2. Kollat en någorlunda underhållande skitfilm på Tv vid namn Mördartomaterna Annfaller Igen.
  3. Promenerat in till centrum för att hämta bilen.
  4. Skjutsat brorsan (Martin) till sin träning.
  5. Pantat. Lika kul som vanligt... Sarkasmen känns inte på topp idag.

Vad har jag kvar att göra då? Egentligen hade jag kunnat lägga mig i sängen, men det skiter jag i. Istället ska jag göra följande:

  1. Fara till sjukan och träna en stund.
  2. Duscha hur länge som helst eftersom jag inte duschade igår efter jobbet.
  3. Eventuellt fara till kiosken.

Later.

Livet är som en långpromenad med grus i skorna


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack så mycket =) Det känns bra!

2010-01-24 @ 21:22:50
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0