Gott nytt år i efterskott till er

Så, då har vi återigen klivit in i ett nytt år. Återigen har vi klivit in i ett nytt decennium.

Har ni avvgett några nyårslöften? Jag har inte i alla fall. Skulle säkert ändå bara bryta dem direkt, som de övriga 80% av svenska folket. Skulle det vara någonting jag skulle kunna lova så är det att jag beställer en ny mobil nästa vecka. Morsans julklapp är att hon skulle ta på sig att köpa en ny mobil. Därför sitt jag och funderar ganska intensivt för mig själv. Funderar på hurdan mobil jag ska skaffa. En Satio? I och för sig är den dyr. I och för sig är den lovande bra. Det kanske blir ett dåligt köp. Åh, ångest!

Utöver detta så var det ju trots allt nyårsafton igår. Det var bastubad, nödraketer till en början, familjemiddag, Jäger, Budweiser, lättdryckgrogg och sedan tolvslaget inne i centrum. Efterfest hos Martin Pantzare. Det var min nyårsafton. Det var en helt okej nyårsafton.

Folk håller på och tjatar på mig att jag ska börja videoblogga. Som jag har sagt förut så funderar jag på det, men jag har inte bestämt mig än. Skulle antagligen inte stå ut med Skammen efteråt. Skulle nog bli sågad och förödmjukad och... Okej, jag kanske överdriver en smula. Men ni förstår nog säkert.

Gott nytt år i efterskott!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0