En liten, liten förbättring i rytmen

Är det sant? Ett inlägg INNAN 17.00? Har jag vakat? Nej, bara stigit upp lite tidigare än jag gjort på sistone. Anledningarna till detta är dels för att Boris har kommit, dels för att jag måste få in lite rytm till jobbet imorgon och på tisdag.

Gårdagen handlade inte helt otippat om poker. Ett gäng grabbar satt hos oss och lirade. Jag var också med, men vi ska nog inte gå in på hur det gick för min del. När jag åkte ut glodde jag lite TV, bland annat Band Of Brothers och Wild Things. Någon gång runt 1-tiden bestämde jag mig för att beställa en Sony Ericsson Satio innan jag ändrade mig. Jag satt och kollade youtube-klipp när folk recenserade den ovan nämna mobilen och... man skulle kunna säga att jag blev förälskad. Det var någonting djupt inom mig som fick mig att ta tummen ur röven (bildligt talat)och bara beställa den. Förhoppningsvis kommer den här under veckan som kommer.

I övrigt handlar söndagar precis som vanligt om kvällens hockeydrabbning! Gula VS Svarta i Highsticks. Den nya grejen för idag (förhoppningsvis) är att jag får använda min gamla klubba jag använde som mest under min "storhetstid". Med den klubban har jag gjort några mål under min karriär. Den har varit borta ett bra tag, men nu är den återfunnen. Kommer den hjälpa mig att spräcka nollan på Boris? Eller Jocke för den delen om han också kommer.

Ta och njut nu av det som är kvar av söndagen!

Later.

Förresten så hoppas jag att det blir ett bra köp! Mobilen alltså.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var faktiskt lite jobbigt ;) haha

2010-01-03 @ 13:04:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Måste också försöka få rytmen normal igen. Hmmm, får se hur det kommer gå...

2010-01-03 @ 13:20:59
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Tobias

I veckan ska jag bara slappa ;) själv?

2010-01-03 @ 13:42:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, lycka till på jobbet :D

2010-01-03 @ 23:50:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0