Man måste ju ha lite tur också ibland

En aktivitet som jag personligen inte utför särskilt ofta, förutom att städa rummet, är att spela poker. Det är ju klart att jag spelar lite då och då, men jag spelar i alla fall inte varje vecka. Bara när jag känner för det liksom.

Nu är det så här att jag har vunnit två onlineturneringar i rad idag. Visst, 60 spänn i första pris bara, men det är nästan en förmögenhet för min del. Ni förstår, så här är det: jag brukar inte ha tur. I alla fall inte i spel. Och jag är ju inte bra på det heller. Varför spelar jag då? Tja, optimism kanske. Tidsfördriv, möjligtvis.

Nåja, lite tur bör man ju få någon gång i livet.

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes det hade jag :D hur var ditt nyår?

2010-01-02 @ 23:05:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vad härligt :D

2010-01-03 @ 11:48:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0