Många timmar musik att lyssna på

Efter åtskilliga minuter har jag äntligen musik på mobilen. Hur många låtar då? Ca 730 stycken. Det är mer än nog, om ni frågar mig. Om jag satte mig ner och lyssnade på alla låtar jag har i ett sträck så skulle jag behöva vara vaken i över 47 timmar. Nästan två dagar alltså!

Under gårdagen hände inte så mycket utöver det vanliga. Sov hos Jocke. Hade ont i huvudet under merparten av gårdagen så jag tog det rätt lugnt. Alvedon, Treo Comp, Indiana Jones, vila och Ja ä' inte bitter skulle man kunna sammanfatta gårdagen. Ikväll blir det endast att fortsätta ta det lugnt och sedan blir det bastu någon gång vid halv tiotiden.

Now you know.

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vi får hoppas det :)



Du får ha en bra helg

2010-01-15 @ 18:51:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jessica

Nice o höra! Fint här med! =)

2010-01-17 @ 12:59:18
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0