Ny dag, nya utmaningar (Lifeguard on duty)

Sitter på jobbet innan gästerna har hunnit komma och innan kaffet är klart.

Gårdagen var verkligen intensiv! Gäster från höger och vänster, mest barnfamiljer. Under mina första tre timmar flödade det in mer i kassan än vad det vanligtvis brukar göra under en hel dag! Detta var lätt den mest sysslofulla dagen på jobbet någonsin.

Efter jobbet for jag till Larssons där jag, Jocke och Jennifer glodde lite på Paradise Hotel (fy skam på mig, fast jag kunde inte låta bli att asgarva en stund) för att sedan glo på en gammal klassiker: Snutarna! En serie med Fredde Granberg och Peter Settman. Ni vet... Ronny och Ragge? De två i alla fall. Jag tycker det var grymt kul under det sjunde avsnittet tror jag det var. Jag tänker inte spoila för de som inte har sett serien, men jag säger bara: Snuskprällen från Sundbyberg.

Idag hoppas jag på att den blir lite lugnare här på jobbet, men det vet man ju aldrig. Det enda jag gjort hittills är att fixa lite med kloret, hämta kassan och för tillfället kokar jag upp kaffet. Vid tre i alla fall kommer morsan med lite käk, precis som hon gjorde igår. Det är awesome.

Ha en trevlig tisdag y'all!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0